iSEO, ce uită agențiile din lume despre optimizarea SEO internațională. Optimizarea internațională a website-urilor (iSEO)…
Afacere, cum să-ți promovezi serviciile dacă ești unic proprietar
Unii oameni nu se simt confortabil dacă trebuie să lucreze în echipă. Alții nu le place ideea de a lucra pentru alții. De asemenea, există oameni care lucrează în industrii unde se plătește pentru a începe propria afacere. Pentru toți acești oameni de afaceri, singura proprietate este un tip rezonabil de companie.
Dar nu este ușor să promovezi o astfel de acțiune din cauza tuturor responsabilităților pe care le ai ca „trupă” unică. Următoarele sfaturi și practici vă vor ajuta să scurtați unele drumuri destul de lungi.
Orice afacere are grupuri dedicate
Când încercați să vă găsiți drumul către topul afacerii, este important să adunați o serie de profesioniști de succes. Rețeaua de relații este una dintre cele mai bune modalități de a atinge acest obiectiv.
S-ar putea să vă întrebați cum să întâlniți un număr mai mare de profesioniști cu experiență într-un singur loc.
În afară de canalele online, despre care vom discuta mai târziu, există o modalitate mai tradițională, dar mai eficientă. Alăturarea asociațiilor de nișă.
Dacă sunteți designer, alăturați-vă uneia sau mai multor bresle de designeri. Contabilii, traducătorii și alți furnizori similari de servicii SEO pot urmări în mod similar și se pot conecta cu colegii lor în acest fel.
Pe lângă conferințele de afaceri obișnuite și zilele de carieră, astfel de asociații organizează deseori întâlniri și adunări. Aceste evenimente sunt oportunități perfecte pentru noii proprietari de afaceri și antreprenori consacrați pentru a face schimb de experiență și a începe diferite colaborări.
Prezența în social media
În zilele noastre, promovarea afacerii dvs. pe web fără activitate regulată în social media este aproape imposibilă. Prezența online nu doar că va crește recunoștința față de o afacere, dar va fi și un furnizor de clienți.
Deci, primul lucru de făcut este să lansăm o pagină de afaceri Facebook. Până când veniturile dvs. vor atinge un nivel satisfăcător, această pagină poate fi centrul principal de afaceri online. Unii proprietari nu lansează niciodată un website real, deoarece o pagină de afaceri Facebook răspunde tuturor cerințelor lor.
Asigurați-vă că setați un calendar de publicare pe Facebook și alte rețele de socializare. În acest fel, veți ști în avans ce materiale să publicați și când. Publicul dvs. va începe să vă urmărească pentru a vedea noile dvs. postări la intervale egale.
Dacă doriți să aflați sfaturi de la directorii generali de succes și manageri renumiți, deschideți un cont Twitter și urmați astfel de profesioniști de la nișa dvs.
Alte platforme importante
Instagram, pe de altă parte, este un puternic instrument de promovare pentru artiștii vizuali. Pagina ta va servi drept galerie online a lucrărilor tale.
În cele din urmă, deveniți un utilizator LinkedIn și conectați-vă și cu colegii dvs. din această rețea. Un profil de LinkedIn este un CV online care este deschis tuturor celor interesați de domenii specifice.
Acest combo de social media va asigura o promovare continuă și eficientă pe web. Nu în ultimul rând, gândiți-vă la utilizarea unui instrument de planificare a rețelelor de socializare pentru o mai bună gestionare a acestor postări.
Gratuități pentru a stimula lista de e-mailuri
La fiecare început de afacere, a oferi lucruri gratuit este o practică comună. În acest fel, proprietarii de afaceri începători reușesc să lovească două obiective cu o singură acțiune.
Pe de o parte, generează o listă de persoane interesate și transformă o parte din aceștia în clienți.
Majoritatea proprietarilor de afaceri solicită vizitatorilor website-ului să se înregistreze lăsând adresa de e-mail pentru a primi notificări. Acest lucru vă va ajuta să începeți să vă formați o listă de e-mailuri.
Proprietarii solo care se bazează doar pe o pagină de afaceri Facebook, fără să lanseze un website, își pot împărtăși aceste mici gratuități prin intermediul postărilor. În unele cazuri, organizarea unui concurs cu premii este o altă opțiune înțeleaptă pentru promovarea îmbunătățită a afacerii la început.
De asemenea, acei proprietari care vând articole corporale pot face unul sau mai multe comenzi în vrac pentru acele lucruri. În acest fel, vor fi eligibili să solicite reduceri.
Este posibil ca furnizorii de servicii să nu își poată oferi serviciile în totalitate gratuit. Ceea ce pot încerca, este să ofere pachete speciale, cu timp limitat la prețuri reduse.
Împărtășirea experienței profesionale obținută în afacere
Există unele cazuri de proprietari solo care nu au lucrat niciodată pentru o companie, dar au decis să-și înceapă afacerile private din prima zi.
Cu toate acestea, majoritatea proprietarilor solo decid să meargă singuri după ce au acumulat o experiență de lucru pentru alții. Aceasta este o poziție mai bună decât prima, din două motive principale.
În primul rând, faptul că ați lucrat într-o companie înseamnă că aveți deja anumite contacte de afaceri. Acestea pot fi utile pentru rețeaua dvs. ca antreprenor solo.
Ați avut deja câteva colaborări de afaceri și ați finalizat câteva proiecte profesionale.
Aceste cunoștințe și aceste abilități sunt active de neprețuit pentru promovarea afacerilor. Când clienții dvs. potențiali văd că aveți un fond de încredere, vor crede mai mult afacerea dvs.
Prin urmare, adăugați toate aceste experiențe la website-urile dvs., blog și profiluri de social media. Creați o poveste a mărcii dvs. personale și evidențiați avantajele afacerii dvs. față de concurență. Utilizarea unor strategii practice de marketing prin conținut vă va ajuta, de asemenea, să stabiliți un brand de încredere unic, care se remarcă.
Conținutul video poate fi util pentru afacere
Știm cu toții că imaginile sunt cruciale pentru promovarea afacerilor. De asemenea, a spune că redactarea este importantă este o subestimare. Asigurați-vă că utilizați materiale originale și atrăgătoare pentru ambele scopuri.
Dar rețineți că, videoclipul este genul de marketing contemporan. De la scurte povești de afaceri din social media la videoclipuri explicative și clipuri promoționale de pe website-ul dvs.
Conținutul video poate propulsa afacerea.
Este important să producem videoclipuri atractive vizual la rezoluție înaltă, cu motive relevante pentru afacere. Nu doar calitatea tehnică contează. Aveți grijă ca mesajul transmis să fie util publicului căruia vă adresați.
De exemplu, puteți edita și publica unele videoclipuri de afaceri mai vechi ale dvs., când lucrați pentru alții. Discursurile din evenimente de afaceri, prezentări interioare sau orice alte materiale similare vor servi în scopul de a arăta unde erai atunci și unde te afli acum.
Dacă este posibil, publicați videoclipuri în care noii clienți descriu de ce le place să lucreze cu dvs. Aceste mărturii video pot fi un instrument util de marketing pentru a vă prezenta expertiza și a atrage noi clienți.
Concluzie
După cum am subliniat în acest articol, a lucra ca unic proprietar înseamnă a fi o marcă unică. Tot ce faci sau nu faci este responsabilitatea ta. Puteți avea în vedere și unele programe de marketing afiliat, pentru a diversifica sursele de venit.
Uneori aceasta este o binecuvântare și alteori poate fi un blestem.
În afară de a-ți îndeplini sarcinile principale, nu subestimați puterea de promovare. Cu cât vorbești mai mult despre afacerea ta, cu atât este mai probabil să crești și să înflorești. Prin urmare, urmați ideile noastre de promovare a afacerii și creșteți în mod constant prin valoarea adusă clienților.
Dacă dorinți mai multe informații utile, puteți accesa și alte articole de pe blog, iar dacă aveți nevoie de promovare web sau unele sfaturi SEO, datele noastre de contact sunt la dispoziția dvs.