SEO local, 10 strategii eficiente pentru website-ul unei companii

Articol publicat în data de , de

SEO local, 10 strategii eficiente pentru website-ul unei companii. E posibil ca optimizarea să nu fie primul lucru care vine în minte unor proprietari.

SEO local nu este doar despre afaceri online

Multe companii locale consideră că optimizare SEO este strict pentru companii cu afaceri online. Această presupunere este o greșeală uriașă.

Un procent însemnat dintre consumatori apelează la recenziile de pe web. Activitatea se desfășoară înainte de a achiziționa servicii de la companiile locale.

Micile afaceri pot utiliza optimizare SEO ca un instrument extrem de eficient. Aveți o afacere mică, specifică unei anumite zone geografice? Puteți utiliza tactici de SEO local pentru a vă viza piața ideală, chiar în fața ușii dvs.

Pentru a ținti piața locală online pentru compania dvs., iată 10 strategii SEO local:

Începeți cu elementele de bază

Mai întâi, va trebui să vă stabiliți pagina de afaceri cu directoarele locale ale motoarelor de căutare. Marii jucători sunt:

  1. Google My Business;
  2. Yahoo Local;
  3. Bing Places.

Este o sarcină destul de simplă.

Introduceți pur și simplu date de contact ca numele, adresa și numărul de telefon al companiei dvs. Asigurați-vă că datele sunt formatate uniform cu informațiile de pe website-ul dvs.

Doriți ca aceste informații să fie consistente atunci când un potențial client le găsește online.

Formatați corect informațiile despre afaceri

Este important ca informațiile companiei dvs. să fie consecvente pe web. De asemenea, veți dori să le formatați corect. Pe website-ul dvs., asigurați-vă că datele sunt formatate în HTML, prietenos cu un bot de căutare.

Puteți utiliza, de asemenea, marcarea schemelor în codul dvs. HTML. Oferiți roboților de căutare informații și mai detaliate despre compania dvs. Puteți include servicii sau produse disponibile, recenzii ale clienților și multe altele.

Includeți imagini de înaltă calitate pentru un SEO local eficient

Când clienții efectuează căutări locale, aceștia adesea acordă atenție imaginilor diferitelor companii. Asigurați-vă că încărcați imagini cu aspect profesionist în conturile de afaceri locale.

Google va plasa automat imagini pe contul dvs., așa că asigurați-vă că vi le alegeți dvs.

Nu neglijați directoarele de afaceri

După ce ați revendicat afacerea pe toate motoarele de căutare majore, e timpul să consultați recenziile. Unele dintre cele mai populare website-uri pe care să vă concentrați includ:

  • Yelp;
  • TripAdvisor;
  • Forsquare.

Asigurați-vă că aceste platforme de evaluare a afacerilor prezintă lista companiei dvs. De asemenea, puteți revendica afacerea dvs., așa cum ați face prin motoarele de căutare.

Asigurați-vă că datele sunt în concordanță cu paginile de afaceri ale website-ului și motorului de căutare.

Urmăriți-vă reputația online

Revendicarea paginii și optimizarea datelor sunt importante pentru SEO local. Doriți, de asemenea, să acordați atenție și reputației dvs. online. Nu trebuie neglijat nici feedback-ul pe care compania dvs. îl primește pe aceste website-uri.

Google a menționat în mod repetat că recenziile determină rezultatele locale ale afacerilor. Astfel, concentrați-vă pe obținerea de recenzii de înaltă calitate, în special pe Google My Business.

Pârghia recenziilor de pe rețelele de socializare

Mulți consumatori se uită pe Facebook pentru a găsi recenzii despre produse și servicii din lista de prieteni. Concentrați-vă să obțineți recenzii pozitive pe platformele dvs. de socializare. Folosiți acest marketing digital local în stilul din vorbă în vorbă.

Separați conturile de socializare în funcție de localizare

Aveți mai multe sucursale pentru compania dvs.? Configurați profiluri de social media pentru fiecare locație individuală.

Platformele sociale, precum Facebook, au funcționalitatea de locație. Astfel, permit proprietarilor de afaceri să controleze paginile pentru toate locațiile individuale.

În același timp se pot preocupa și de pagina principală, pentru întreaga companie. Acest lucru permite clienților să interacționeze cu fiecare sucursală și cu compania în ansamblu.

Creați conținut vizat pentru SEO local

Construiți-vă strategia de conținut pe cuvinte cheie și subiecte focalizate local. Un blog cu articole și alte conținuturi ar trebui să se concentreze pe zona locală.

Realizați conținut care se raportează direct la afacerea dvs. și oferă valoare la scară locală.

Amintiți-vă de optimizarea pentru telefoanele mobile

O mare parte din căutările locale au loc atunci când clienții sunt în mișcare. Aceasta înseamnă că probabil își vor efectua căutarea pe un dispozitiv mobil.

Asigurați-vă că website-ul companiei dvs. este optimizat pentru utilizatorii de telefonie mobilă.

Ajustați-vă fin titlurile pentru SEO local

Includeți descriptori geografici în titlu pentru a vă îmbunătăți paginile pentru căutarea locală.

Optimizarea etichetelor de titlu permite motoarelor de căutare să știe că serviciile dvs. sunt locale. Astfel, cresc șansele ca acestea să fie clasificate pentru căutările locale.

Dacă este utilizat corect, SEO local poate împinge website-ul companiei dvs. în partea de sus a rezultatelor căutării. Concentrându-vă pe aceste strategii locale, puteți să vă accesați publicul țintă online chiar din propria curte.