Utilizatori, 10 modalități de a vă conecta cu aceștia

Articol publicat în data de , de

Utilizatori, 10 modalități de a vă conecta cu aceștia. Cunoașterea publicului ajută la menținerea traficului pe website, consum de conținut și cumpărături.

Introducere

Lipsa de înțelegere duce la un efect de domino potențial periculos. Dacă nu înțelegeți publicul dvs., nu veți înțelege ce conținut dorește. Fără aceste cunoștințe, traficul dvs. de website va avea de suferit.

Citiți în continuare cele 10 modalități pentru a afla ce vor acești utilizatori. Astfel, vă puteți proteja și dezvolta afacerea:

1. Utilizați un instrument Google Analytics

Acest punct poate părea elementar, dar nu este. Aproape o treime din toate website-urile monitorizate de W3Techs nu au analize pe paginile lor.

Analytics este ”coloana vertebrală” pentru înțelegerea comportamentului unor utilizatori. Analytics vă ajută să răspundeți la cele mai importante întrebări în procesul de identificare a audienței dvs.

Articole recomandate:

De exemplu, ce conținut citesc clienții dvs.? La ce oră din zi vizitează website-ul dvs.? Cât timp petrec pe pagini? Unde merg după ce vă vizitează? Cu siguranță, vreți să știți dacă publicul dvs. este îndreptat către un concurent după ce a vizitat website-ul dvs.

Mai mult de jumătate din toate website-urile, conform W3Techs, folosesc Google Analytics. Asta, cu toate că există alte zeci de programe disponibile. Dacă nu aveți un program de analiză, faceți-vă o favoare și obțineți unul.

2. Înțelegeți datele despre utilizatori

Știm deja că un număr important de website-uri nu dispun de date despre paginile lor. În realitate, a avea date este doar o mică parte din ceea ce urmează. Trebuie să aveți pe cineva care să înțeleagă acele datele.

Nu este în regulă să aveți date, dacă nu puteți spune ce înseamnă și nu le puteți folosi pentru a vă crește audiența.

Citirea numerelor nu este dificilă, dar punerea numerelor la un loc pentru a spune o ”poveste” este mult mai dificilă. De exemplu, aveți date provenind de la Facebook, Twitter și Google.

Veți avea nevoie de cineva care să poată lua numerele și să ”creioneze” imaginea despre obiceiurile, nevoile și dorințele acestor utilizatori. Poate utilizați un instrument de gestionare a rețelelor de socializare precum Hootsuite.

Trebuie să aveți abilități pentru a analiza datele. Datele și înțelegerea acestora merg mână în mână.

3. Înțelegeți cuvintele cheie

Cuvintele cheie sunt cuvintele și expresiile introduse de utilizatori într-un motor de căutare. Ele sunt importante pentru că fie trimit trafic pe website-ul dvs., fie îl alungă. O parte din înțelegerea publicului este să știți cum vă găsesc website-ul.

Ce termeni de căutare folosesc? Pentru a începe, trebuie să înțelegeți cuvintele cheie relevante pentru afacerea dvs. Cuvintele cheie potrivite ajută, în timp ce cuvintele cheie greșite nu conduc trafic organic spre dvs.

De asemenea, clienții pot solicita conținut într-un mod diferit de cel în care vă descrieți serviciul. Acesta este motivul pentru care e esențial să știm ce cuvinte cheie folosește publicul dvs. Utilizați Google Keyword Research și WordTracker.

Aflați ce cuvinte cheie funcționează cel mai bine pentru dvs.

4. Aflați cum să utilizați Facebook pentru utilizatori

Poate credeți că știți să folosiți Facebook. Puteți crede că este pur și simplu o chestiune de a posta ceva pe cea mai mare rețea de socializare din lume. Mai apoi, de a aștepta ca publicul să ”aterizeze” pe website-ul dvs. Cât de greșit este!

Există o modalitate de a utiliza Facebook și de a crea mesaje pe care publicul le consideră utile.

Toate părțile postării de pe Facebook trebuie să fie în armonie. Partea de deasupra imaginii trebuie să fie atrăgătoare fără conotații de clickbait. Imaginea trebuie să fie atrăgătoare, în timp ce transmite un mesaj.

Titlul trebuie să atragă publicul și să-l facă să dorească să dea click pe website-ul dvs. Am putea scrie mai multe articole discutând despre cum să folosim Facebook în avantajul dvs.

În schimb, puteți să profitați de unele dintre instrumentele online gratuite care vă vor pune pe drumul către cunoaștere. Facebook are o mulțime de tutoriale gratuite, la fel ca LifeWire și WikiHow.

5. Înțelegeți cum reacționează acești utilizatori pe rețelele de socializare

Facebook este cel mai mare website de socializare, cu peste 2 miliarde de utilizatori activi din întreaga lume. Dar și alte website-uri de socializare pot ajuta la atragerea unui public, chiar dacă acționează diferit.

De exemplu, Pinterest folosește intens fotografii și grafice, în timp ce Instagram folosește fotografii și mesaje. Twitter a devenit un instrument de excepție pentru dezvăluirea știrilor și a mesajelor de marketing.

Nu există o dimensiune unică în toate rețelele de socializare. Revine companiilor să înțeleagă modul în care acești utilizatori folosesc toate aceste servicii SEO disponibile.

6. Monitorizați comentariile publicului dvs.

Sunt proprietari de afaceri care au oprit monitorizarea comentariilor clienților. De ce? Pentru că nu le-a plăcut critica. Sigur, este greu când clienții spun lucruri rele și este și mai greu dacă le considerați a fi nedrepte.

Însă comentariile acestor utilizatori, nedrepte sau nu, oferă o imagine despre ceea ce cred clienții dvs. Mai mult decât atât, puteți afla și cum se așteaptă să fie tratați.

Managerii media experimentați cunosc valoarea monitorizării comentariilor. Aceștia folosesc instrumentele disponibile pentru a vorbi direct cu clienții. Ignorarea comentariilor clientului înseamnă că aruncați o sursă valoroasă de informații.

Pierdeți valoare în ochii acestoria iar afacerile dvs. au de suferit.

7. Lăsați-vă publicul să vă spună ce este important

Să folosim aici o analogie de ziar. Redactorii de știri decid care sunt cele mai importante informații în fiecare zi, iar aceste povești apar pe prima pagină a ziarului. Așa funcționează afacerea de secole. Un editor decide ce este important. Însă nu mai este cazul.

Acum, publicul vă spune ce este important, prin intermediul analizelor.

Acești utilizatori vă vor spune ce le pasă prin timpul petrecut pe website-ul dvs. Prin numărul de click-uri pe website-ul dvs. Prin efectuarea de achiziții sau click-uri pe un anunț ori dacă se întorc sau nu.

Acest lucru poate părea dur, dar singura opinie care contează aparține publicului dvs. Oferind publicului orice în afară de ceea ce își dorește înseamnă că nu le înțelegeți nevoile. Acești clienți vor merge în altă parte, la concurență.

8. Înțelegeți afacerea dvs. și ceea ce oferiți

Piața de afaceri de nișă continuă să crească, oferind oportunități antreprenorilor. Este fantastic! Dar trebuie să vă cunoașteți afacerea și ceea ce oferiți. Nu fugiți după tot felul de oportunități de afaceri care să vă devieze de la ofertele de bază.

În plus, veți ști exact ce ar trebui să furnizați prin intermediul datelor de marketing și ale analizelor. Datele ajută la aflarea dacă nișa funcționează. Dacă nu, ajută la a determina ce schimbări trebuie să faceți. Nu stați prea departe de zona de afaceri.

9. Nu fiți totul pentru toată lumea

Acest punct se leagă foarte bine de înțelegerea afacerii dvs. Pe piața de nișă în creștere, nu puteți fi totul pentru toată lumea. O companie de produse cosmetice care încearcă să se extindă în îmbrăcăminte ar putea funcționa. Dar cu ce costuri?

În plus față de costurile de pornire ale unor noi proiecte, există și oportunitățile pierdute atunci când vă deviați de la afacerea principală. Mai apoi, așa cum am spus, publicul vă va spune ce vrea. Oferiți-le ceea ce își dorește și veți avea o șansă mai mare de succes.

10. Studiați acești utilizatori

Sondajele sunt o modalitate ușoară și deseori gratuită sau cu costuri reduse de a înțelege dorințele publicului. Sondajele scurte cu întrebări specifice dau rezultate pe care le puteți utiliza pentru a menține clienții.

Clienții fideli se întorc și cheltuiesc mai mulți bani cu o afacere, iar aceste sondaje pot ajuta la identificarea zonelor în care vă puteți îmbunătăți. Cu toate acestea, sondajele furnizează și date de marketing care vor arăta preocupările clienților.

Vă vor oferi indicii pentru ajustarea unor strategii de marketing. Instrumentele utile includ website-uri precum SurveyMonkey, GutCheck și AYTM, toate oferind sondaje gratuite sau low cost.

Concluzie

Înțelegerea unor utilizatori nu este ușoară. Aveți nevoie de un instrument puternic de analiză a website-urilor și de cineva care să poată interpreta datele. Social media complică problemele.

Cele mai mari platforme, Facebook, Twitter, Instagram și Pinterest, atrag publicul în moduri diferite. Analitica vă ajută să realizați o ”imagine” despre cine este clientul dvs. Astfel, puteți crește în numărul de utilizatori.

Cu toate acestea, fără o înțelegere puternică a publicului dvs., acea creștere va avea de suferit. O lipsă de înțelegere poate duce la afaceri care se îndepărtează prea tare de ofertele lor de bază. Acestea acordă mai puțină atenție forței lor.

Un program de analiză și o echipă specializată vă ajută să înțelegeți mai bine de ce clienții vin pe website-ul dvs. Vi se oferă o șansă mai bună de a crește numărul de vizitatori, în viitor.