Skip to content
Sfaturi SEO, zonele din optimizare care sunt deseori tratate superficial

Sfaturi SEO, zonele din optimizare care sunt deseori tratate superficial

Sfaturi SEO, zonele din optimizare care sunt deseori tratate superficial. Există câteva sfaturi SEO care pot oferi o campanie ce are nevoie de impuls.

Iată câteva scurtături rapide de optimizare SEO care sunt adesea trecute cu vederea.

Sfaturi SEO pentru căutări de top

Viteza website-ului

Primul nostru sfat de optimizare SEO este legat de viteza website-ului dvs. Ocazional, Google le spune webmasterilor cum să obțină un impuls algoritmic. Atunci când fac acest lucru, trebuie să acordați atenție și să acționați. Google vrea ca web-ul să fie mai rapid, deci ce face?

Recompensează website-urile mai rapide cu un clasament mai bun.

Puteți verifica viteza website-ului dvs. utilizând instrumentul Google PageSpeed Insights. Acesta acoperă unele dintre cele mai importante elemente care încetinesc website-ul. Un website mai rapid nu vă va ajuta doar să urcați în topul rezultatelor căutării.

De asemenea, va reduce și ratele de respingere și vă vor menține utilizatorii mai fericiți!

Sitemap-uri

Cercetările arată că 20% dintre website-uri nu au o XML sitemap. Prin urmare, țineți-vă la curent și consultați Google Search Console, în mod regulat.

Sfaturi SEO pentru indexare

Multe website-uri suferă de probleme de crawling și indexare. Dacă nu poate fi accesat conținutul dvs., acesta nu va apărea în rezultatele căutării. Puteți afla dacă aveți o problemă cu conținutul dvs. căutat, folosind Google Search Console.

Acesta vă va arăta echilibrul dintre paginile valide și paginile excluse.

De asemenea, abordează mai detaliat, motivele pentru care anumite pagini nu sunt indexate. Dacă sunteți încă blocat, mai multe informații puteți obține folosind un instrument al unei terțe părți. În acest mod, puteți efectua un crawl profund.

Sfaturi SEO pentru un conținut de top

Îmbunătățirea conținutului vechi

Să vorbim despre sfaturi SEO legate de conținut. Când începeți o campanie de marketing digital, este ușor să treceți cu vederea conținutul existent. Aveți tendința să începeți întotdeauna cu ceva nou. Cu toate acestea, dacă ignorați oportunitățile pregătite, vă lipsește un truc.

Actualizarea conținutului vechi este un mod rapid și eficient de a urca rezultatele. În plus, ignorarea acestora ar putea avea un impact negativ care vă va afecta performanța generală.

Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, uitați-vă la ritmurile de respingere. Astfel, vă puteți face o idee despre ce pagini au nevoie mai întâi de atenție.

Actualizarea conținutului

Actualizarea conținutului cu cele mai recente fapte oferă posibilitatea de reorientare la cuvintele cheie. Comportamentul căutării se schimbă. Astăzi, este vorba doar de direcționarea la nișă. Așadar, actualizați și schimbați conținutul vechi pentru câteva victorii rapide.

Sfaturi SEO pentru refacerea conținutului

Fragmentele prezentate sunt o modalitate excelentă de a ieși în fața concurenței. În acest mod puteți ajunge în topul rezultatelor căutării. Repunerea copiei cheie în bucăți mici, care răspund direct la întrebările căutărilor, vă poate ajuta.

Lipsa de conținut

Utilizatorii și motoarele de căutare au nevoie de ceva de care să se lege. Așadar, este important să utilizați cele mai importante (și cele mai puternice) pagini pentru a genera ”zgomot”. În acest mod, puteți conduce oamenii pe website-ul dvs.

Există o mulțime de website-uri care nu menționează produsele sau serviciile lor în paginile de destinație cheie. Ca urmare a acetui fapt, ratează oportunități importante.

Conținut duplicat

Duplicarea este o mare problemă în lumea SEO, dar este adesea înțeleasă greșit. Google oferă cele mai bune rezultate. Astfel, indexează cea mai autoritară (sau canonică) versiune a unui conținut. Duplicarea se poate întâmpla din tot felul de motive.

Vestea bună este că webmasterii au instrumentele necesare pentru a rectifica problemele de conținut duplicat. Pot aborda duplicarea internă cu eticheta canonică și duplicarea externă cu un instrument de monitorizare.

65% din paginile web suferă de probleme de conținut duplicat. Pe de altă parte, doar 10% din paginile web folosesc eticheta canonică.

Sfaturi SEO pentru o legătură de top

Mențiunile din mass-media

Vă puteți înscrie la un instrument de monitorizare online precum Mention. Astfel, puteți primi alerte despre marca dvs. și concurență. Mențiunile privind mărcile și produsul vă permit să conduceți conversația. Vă vor oferi un impuls campaniei de creare a link-urilor.

Mobilizare de conținut

Construiți relații cu jurnaliștii pentru a fi recunoscuți ca experți din industrie. Puteți realiza acestă măsură prin abonarea la servicii de informare. Duceți lucrurile la nivelul următor, trimițând conținut către editorii conectați.

Odată ce ați acoperit mass-media principală, contactați persoane influente și bloggeri. Construiți-vă propria echipă de PR.

Examinați backlink-urile

Backlink-urile sunt cruciale pentru orice campanie de căutare și pentru o optimizare SEO eficientă. Google Penguin continuă să lupte împotriva legăturilor manipulate. Este important să revizuiți și să vă curățați backlink-urile.

Link-urile de o calitate scăzută pot slăbi serios performanța website-ului. Pot fi identificate folosind instrumente ale unor terți precum SEMRush sau Google Search Console.

Back To Top