Optimizare Campanii AdWords

Optimizare Campanii AdWords

Campania Google AdWords, este cea mai accesibilă și eficientă metodă de promovare online. Avantajul este că atunci când o persoana caută în Internet, un anumit serviciu sau produs pe motorul de căutare Google, ofertele apar în partea de sus, în lateral și partea de jos.

Problema este că aceste campanii trebuiesc optimizate, altfel, investiția în campania respectiva nu va fi eficientă. Agenția noastră SEO, din Alba Iulia, are personal specializat în optimizare SEO, pentru campanii AdWords.

Analiză Campanii AdWords

  • Creare anunțuri profesionale
  • Cuvinte cheie relevante
  • Analizăm concurența
  • Strategii de Marketing Online
  • Pagini separate pentru campanii AdWords
  • Google Analytics și indicatori de conversie
  • Optimizare SEO, pentru paginile campaniilor

Optimizare Campanii AdWords

...analizăm, creem strategii și îmbunătățim campaniile AdWords, pentru orice model de website!

Campanii Google AdWords – rezultate notabile pe termen lung

Monitorizare Campanii AdWords

Avantajul promovării unui serviciu sau produs pe Google AdWords, este că orice campanie se poate controla online. Google AdWords oferă informații despre sursele de trafic, buget, vizitatori, conversii și alte statistici controlabile. Dacă o campanie este bine optimizată, prețul pe click, va fi mult mai mic și pozitionarea anunțurilor va fi în top-ul rezultatelor.

Avantajele unei campanii AdWords

Cel mai mare avantaj al unei campanii Adwords, este că paginile cu serviciile sau produsele Dvs., vor primi vizitatori direct interesați, calificați în acest domeniu. Pretul pe click, se calculează în funcție de concurența și poate să scadă în funcție de optimizarea anunțurilor.

Sistemul Pay Per Click, este un sistem foarte avantajos. În doar câteva minute, produsele sau serviciile Dvs., pot apărea în top-ul rezultatelor Google. În compania noastră avem personal specializat în optimizare campanii AdWords, care urmăresc și crează rapoarte de performanță. Știm exact pe ce expresii sau cuvinte cheie trebuie să ne concentrăm și să alocam buget în funcție de profit.