• ROMANIA SEO ALBA IULIA | Telefon: +40 (0) 747 300 753

Optimizare Campanii AdWords

Home » Optimizare Campanii AdWords
Campanii de Promovare, Optimizare Campanii AdWords
Campania Google AdWords, este cea mai accesibila si eficienta metoda de promovare online. Avantajul este ca atunci cand o persoana cauta in Internet, un anumit serviciu sau produs in motorul de cautare Google, ofertele apar in partea de sus, in lateral si partea de jos. Problema este ca aceste campanii trebuiesc optimizate, altfel, investitia in campania respectiva nu va fi eficienta. Agentia noastra are personal specializat in optimizare campanii AdWords, care pot optimiza orice campanie.

Analiza Campanii AdWords

  • Creare anunturi profesionale
  • Cuvinte cheie relevante
  • Analizam concurenta
  • Strategii de Marketing
  • Pagini separate pentru campanii AdWords
  • Google Analytics si indicatori de conversie
  • Optimizare SEO, pentru paginile campaniilor
Campanii Ad Words
Campanii Google AdWords – rezultate notabile pe termen lung
Monitorizare Campanii
Strategii SEO
Avantajul promovarii unui serviciu sau produs pe Google AdWords, etse ca orice campanie se poate controla online. Google AdWords ofera informatii despre sursele de trafic, buget, vizitatori, conversii si alte statistici controlabile. Daca o campanie este bine optimizata, pretul pe click, va fi mult mai mic si pozitionarea anunturilor va fi in top.
Avantajele unei campanii AdWords
...alocam buget in functie de profit
Cel mai mare avantaj al unei campanii Adwords, este ca paginile cu serviciile sau produsele Dvs., vor primi vizitatori direct interesati, calificati in acest domeniu. Pretul pe click, se calculeaza in functie de concurenta si poate sa scada in functie de optimizarea anunturilor.

Sistemul Pay Per Click, este un sistem foarte avantajos. In doar cateva minute, produsele sau serviciile Dvs., pot aparea in top. In compania noastra avem personal specializat in optimizare campanii AdWords, care urmaresc si creaza rapoarte de performata. Stim exact pe ce expresii sau cuvinte cheie trebuie sa ne concentram si sa alocam buget in functie de profit.