SEO (Search Engine Optimization)

Articol publicat în data de , de

Search Engine Optimization (SEO)

SEO – Unele persoane poate văd aceste servicii ca pe o cheltuială inutilă dacă afacerea lor este vizibilă online. Trebuie să întelegem că acest lucru poate fi temporar şi o dată picat site-ul din rezultatele organice, este foarte greu de recuperat. Cu toate acestea, serviciile SEO aplicate unui website, pot creşte traficul organic şi cifra de afaceri. Serviciile de Marketing Online, sunt din ce în ce mai greu de aplicat datorită lansării zilnice a site-urilor noi care pot deveni concurente pe o anumită nisă.

Dacă aveţi încredere prea mare în valoarea site-ului Dvs. şi nu încercaţi aplicarea unor strategii de optimizare sau promovare noi, riscaţi să pierdeţi locul deţinut în rezultatele organice şi sincer, am văzut destule cazuri. În ultimul timp, datorită îmbunătăţirii algoritmilor motorului de căutare Google, foarte multe website-uri au dispărut din căutari. Acest lucru se datorează conţinutului slab, backlink-uri fără valoare, exces de expresii şi cuvinte cheie, optimizare slabă care duce la încărcarea foarte lentă a site-ului în browser, etc.

Continut RelevantDacă aveţi un website cu un conţinut relevant şi bine optimizat dar totuşi sunteţi pe pagina 2-3, în rezultatele organice, poate fi un lucru destul frustrant şi trebuie găsită o soluţie. Motivele sunt multiple, de la concurenţa prea mare pe domeniul respectiv, vechimea site-ului, PageRank şi până la optimizarea on-page, care poate fi mai bună sau mai slabă la un anumit website. Prin urmare, pentru a îmbunătăţi vizibilitatea site-ului Dvs., va trebui să angajaţi o firmă de specialitate care să ia decizii înţelepte în ce priveşte optimizarea şi promovarea site-ului Dvs.

Companiile care vând servicii SEO, au preţuri diferite. Dacă veţi găsi în Internet, oferte avantajoase nu înseamnă că acele servicii sunt foarte bune sau foarte slabe. Eu ştiu ca în orice domeniu de activitate ar trebui să aleg compania cea mai bună însă, uneori aceste companii au foarte mult de lucru şi ignoră lucrurile de baza care ar trebui prezentate clienţilor. Nu trebuie să aveţi încredere tot timpul în primele rezultate Google, puteţi să fiţi foarte dezamăgiţi de serviciile oferite şi profesionalismul acestor companii.

SEO (Search Engine Optimization)

Optimizare SEO On PageAm avut ceva discuţii pe un forum din România şi am scos în evidenţa serviciul de optimizare on-page, care este extrem de important pentru promovarea online. Există companii care vând servicii SEO şi au site-uri de prezentare foarte proaste, foarte slab optimizate. În viitorul apropiat, aceste site-uri vor dispărea din rezultatele organice pentru că se bazeaza doar pe backlink-uri venite din diverse surse. Google, este un motor de căutare din ce în ce mai inteligent şi va fi capabil să facă diferenţa între un site bine structurat, bine optimizat şi cu un conţinut relevant.

Foarte curând valoarea backlink-urilor va fi diminuată cu cel puţin 50-70%. Acelaşi lucru sa întâmplat şi cu PageRank-ul. Valoarea a scăzut foarte mult pentru că Google, doreşte să stopeze vânzarea de link-uri. Se va pune accent pe link-urile venite din reţelele sociale, unde nu poţi fi vizibil decât cu adăugarea de conţinut proaspăt, conţinut relevant care să atragă vizitatori. Este adevărat, se vor găsi soluţii pentru păcălirea temporară a motoarelor de căutare însă, o companie serioasă nu va angaja persoane care să facă acest lucru, riscul este prea mare.