• ROMANIA SEO ALBA IULIA | Telefon: +40 (0) 747 300 753

Ce este SEO

Home » Blog » Soft SEO » Ce este SEO

Ce este SEOCe este SEO, Promovarea unei Companii, Despre Servicii SEO – pentru a intelege ce inseamna expresia „SEO”, va trebui sa facem un scurt istoric despre promovarea unei companii, a unui produs sau serviciu in Internet. Este esential sa intelegem tendintele care au aparut in timp. Putem spune ca SEO, a aparut imediat dupa aparitia Internet-ului, pentru ca fiecare companie era interesata sa apara in partea de sus a rezultatelor organice, afisate in motoarele de cautare.

Pe 6 august 1991, Tim Berners Lee a lansat primul website din lume si de-a lungul anilor, dupa cum se vede, website-uri noi apar zi de zi. Este foarte usor de inteles, pentru promovarea unei companii in Internet, datorita concurentei pe orice domeniu de activitate, va trebui sa apelam la servicii de promovare speciale care pot influenta motoarele de cautare sa preia continutul intr-un timp foarte scurt. Serviciile de optimizare SEO, nu sunt servicii simple si nu „la mana oricui”, in primul rand este nevoie de experienta. Persoanele specializate in acest domeniu folosesc diverse strategii de optimizare si promovare numai ca uneori, aceste strategii nu dau rezultate.

Motivele sunt destul de simple si daca le intelegem, vom putea sa ne promovam la nivel standard, website-ul companiei noastre. Ca orice companie din lume care isi apara resursele de informatie si Google, Yahoo sau Bing, au metode speciale de eliminare a SPAM-ului si care si acestea la randul lor pot gresi. SPAM-ul, a aparut inca de la inceput si a fost „permis” in primul rand de Google, prin adaugarea cuvinteler cheie (keywords), fara limita in orice pagina, chiar daca cuvintele cheie nu aveau legatura cu continutul paginii respectiva si drept dovada, actualmente Google, ignora cuvintele cheie.

Ce este SEO si de ce trebuie sa aplicam servicii speciale care fac parte din aceasta sectiune!

Succesul in mediul onlineSuccesul in mediul online tine in primul rand de continut, de prezentarea relevanta a unui serviciu sau produs. Ca sa intelegem mai bine ce este SEO, vom lua ca exemplu articolul respectiv si vom parcurge pasii necesari pentru crearea unui articol care va avea succes pe expresia principala „ce este SEO”.

Titlul articolului: Ce este SEO – titlul respectiv nu poate ramane doar din 11 caractere, asa ca va trebui sa mai adaugam o alta expresie si vom adauga – „Promovarea unei Companii”, la final titlul va fi – „Ce este SEO, Promovarea unei Companii, Despre Servicii SEO”. Titlul este partea cea mai importanta la promovarea unui produs, pagina sau serviciu. Titlul articolului respectiv are 58 de caractere si in mod normal ar trebui sa avem intre 55 si 60 de caractere.

Descrierea: Dupa crearea titlului va trebui sa ne ocupam de descriere care in mod normal ar trebui sa contina titlul si o scurta descriere care sa nu depaseasca 160 de caractere. Sa vedem cum va arata descrierea la articolul respectiv – „Ce este SEO, Promovarea unei Companii, Despre Servicii SEO – Succesul in mediul online tine de continut si de relevanta prezentarii unui serviciu.”. Cu aceasta descriere vom arata miezul articolului, o scurta prezentare.

Cuvintele cheie (Keywords): Dupa cum scriam mai sus, motorul de cautare nu ma considera importante cuvintele cheie insa, asta nu inseamna ca nu trebuiesc folosite! Alte motoare de cautare si multe dintre website-urile de testare SEO, le considera relevante. Cuvintele cheie pentru acest articol vor fi – „Ce este SEO, Promovare, Companii, Servicii SEO, Google, online”. Este foarte bine sa nu folosim mai mult de 6 cuvinte cheie sau expresii scurte.

Tag-urile H1 si H2 – orice pagina, articol, produs sau categorie, va trebui sa contina H1 si H2. Noi in general folosim exact titlul articolului. O pagina trebuie sa contina doar un H1, altfel va fi considerat SPAM, fortare de promovare. Totusi, am gasit website-uri cu cate 5-7 tag-uri H1, in aceasi pagina si nu au fost „amendati”, dar nu putem risca.

La fel de important este si folosirea unei imagini care sa contina o descriere ALT, cu titlul articolului. Daca discutam despre ce este SEO, imaginea va trebui sa aiba acelasi nume, adica:

ce-este-seo.jpg

Mai multe detalii despre imagini gasitti in articolul Descrierea ALT, la imagini. Acesta este modul de optimizare standard pentru orice pagina, titlul, descrierea, cuvintele cheie, H1 si H2, imagini. Daca folosim o platforma WordPress, sau alt CMS, care permite adaugarea unor expresii sau cuvinte cheie sub forma de TAG (eticheta), atunci este indicat sa folosim cuvintele cheie importante. Atentie! Trebuiesc folosite doar expresii scurte sau cuvinte cheie care fac parte din articolul respectiv.

Save

Lasati un Comentariu