Analiza SEO GratuitaAnaliza SEO Gratuita – Romania SEO, va ofera posibilitatea de a analiza orice model de website pentru optimizare SEO on-page si off-page. Daca ati aplicat servicii de optimizare SEO, website-ului Dvs. si nu sunteti sigur de pozitia in rezultatele organice sau nu ocupati un loc fruntas in motoarele de cautare, puteti vedea unde exista probleme si cum se pot rezolva cu ajutorul articolelor noastre.

Analiza SEO gratuita, dureaza doar cateva secunde, dupa care veti avea rezultatele continutului, optimizarea tag-urilor, link-uri interne si externe, PageSpeed Insights, performanta sau erori de tip CSS, XHTML sau HTML5. Pentru crearea unui test SEO gratuit, nu trebuie sa aveti un cont pe website-ul nostru.

NE AJUTA ANALIZA SEO GRATUITA?

In mod sigur DA! In Internet, exista foarte multe website-uri care ofera aceste servicii, unele sunt gratuite iar la altele trebuie sa platesti o taxa lunara. Aceste website-uri de analiza SEO, sunt utilizate de persoane care au sau nu au cunostinte avansate SEO. Este foarte important sa depistezi intr-un timp foarte scurt eventualele probleme de configurare ale unui website. In general, persoanele care dezvolta pagini Web, nu se ocupa si de partea de SEO on-page, cu toate ca, acest serviciu este obligatoriu.

Sa presupunem ca am contactat o firma de web design si am comandat un website pentru compania mea. Daca nu am cunostintele de baza pentru optimizarea unui website, compania sau persoana care a dezvoltat site-ul, ar trebui sa ma indrume catre o alta companie sau persoana care poate aplica aceste servicii de optimizare. Predarea unui website fara aplicarea unui serviciu de optimizare SEO, on-page, este ca si cum as cumpara o masina fara roti!

Ce ar trebui sa cerem la finalizarea unui website

Un serviciu de optimizare SEO, poate fi aplicat doar la nivel standard, adica aplicarea serviciilor de baza care ne ajuta sa fim vizibili in mediul online. Iata cateva din cerintele de baza pentru publicarea unui website in Internet:

  1. Titluri relevante – un titlu pentru fiecare pagina, care sa prezinte serviciul sau produsul respectiv. Indicat este sa nu depasiti 55 de caractere, incluzand spatiile.
  2. Descrieri – descrierea produsului sau a serviciului oferit. Este bine sa nu folosim mai mult de 155, de caractere – oricum, motorul de cautare Google, fa afisa (…), daca descrierea este prea lunga.
  3. Cuvinte cheie (keywords) – motorul de cautare Google, nu mai ia in considerare cuvintele cheie insa, este bine sa le folosim pentru alte motoare de cautare.
  4. Tag-uri – trebuie sa avem expresia cheie principala cu H1 si H2
  5. Imagini – imaginile trebuie sa aiba numele titlului si descrierea ALT, sa contina acelasi titlu.
  6. Fisiere CSS si JavaScript – nu ar trebui sa avem mai mult de 2-3 fisiere CSS si JS. In cazul in care tema folosita incarca mai mult de 2-3 CSS-uri sau fisiere JS, va trebui sa le combinam si sa le compresam
  7. Google, structured data – datele structurate ajuta motoarele de cautare sa inteleaga mai bine serviciul sau produsul oferit. Google, a introdus in algoritm, structured data si au creat un tool gratuit, cu care putem testa orice pagina – Testati cu Google Structured Data Testin Tool.
  8. Dublin Core – un set de elemente care constituie o referinta in descriere, reda un anumit aspect, o fateta a documentului, paginii, articolului.

 

[button link=”https://romania-seo.ro/analiza-seo/” target=”blank” color=”#ff780d” text=”light”]ANALIZA SEO GRATUITA – TESTATI SI ANALIZATI SITE-UL DVS.[/button]

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

A fost de ajutor articolul?

Optimizare SEO

Comentariile sunt oprite