Meta Tag-uri Facebook

Articol publicat în data de , de

Meta Tag uri Facebook

Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul nostru de vedere, meta tag-urile raman totusi un instrument de ajutor in promovarea online si trebuiesc combinate corect cu alte strategii de marketing online, pentru a creste numarul de vizitatori pe website.

Crearea de meta tag-uri adecvate si eficiente face parte din optimizarea SEO on-page (partea tehnica), insa cel mai important mod de promovare ramane totusi continutul, dupa care urmeaza crearea de link-uri (backlink-uri) si nu in ultimul rand retelele sociale si comentariile pe blog-uri.

Cateva exemple de Meta Tag-uri

[php]
<!– pentru Google –>
<meta name="description" content="" />
<meta name="keywords" content="" />

<meta name="author" content="" />
<meta name="copyright" content="" />
<meta name="application-name" content="" />

<!– pentru Facebook –>
<meta property="og:title" content="" />
<meta property="og:type" content="article" />
<meta property="og:image" content="" />
<meta property="og:url" content="" />
<meta property="og:description" content="" />

<!– pentru Twitter –>
<meta name="twitter:card" content="summary" />
<meta name="twitter:title" content="" />
<meta name="twitter:description" content="" />
<meta name="twitter:image" content="" />
[/php]

Facebook foloseste datele META prin intermediul standardelor OpenGraph, pentru a reda in mod profesional continutul unui articol, produs sau pagina pe News Feed. Meta Tag-urile din cadrul standardului OpenGraph, nu sunt folosite numai de Facebook! Aceste Meta Tag-uri se gasesc si pe Twitter, dupa cum vedeti mai sus, pe LinkedIn, Google, etc. Foarte multe website-uri de testing, scaneaza continutul unui website si testeaza daca exista meta tag-uri Facebook, Twitter sau Google+.

O rezolvare simpla pentru detectarea conturilor pe retelele sociale, este sa adaugam in, un cod care sa faca trimitere catre paginile retelelor sociale pe care le folosim.

[php]
<script type="application/ld+json">
{
"@context" : "http://schema.org",
"@type" : "Organization",
"name" : "Romania SEO",
"url" : "https://romania-seo.ro",
"sameAs" : [
"https://twitter.com/RomaniaSEO",
"https://plus.google.com/+KSEOAlbaIulia/posts",
"https://www.facebook.com/romania.seo.ro/",
"https://www.youtube.com/user/UKseoLondon"
]
}
</script>
[/php]

Save

Save

Save