Potrivit Statista, cheltuielile de afaceri pentru marketing afiliat vor atinge 8,2 miliarde de dolari în…
Optimizare SEO, on-page
Optimizare SEO – din punctul meu de vedere, acest serviciu este cel mai important după finalizarea unui website. Dacă am discutat cu o companie pentru crearea unui website (serviciul de web design), serviciul de optimizare on-page, sau optimizare SEO, ar trebui să fie inclus.
Nu toată lumea întelege această expresie sau care sunt avantajele acestui serviciu. Optimizarea SEO, on-page, se referă practic la partea tehnica a website-ului, la codul HTML, CSS, fişiere JavaScript, tag-uri, imagini, titluri şi descrieri, cuvinte cheie, compatibilitatea pentru telefoane mobile şi tablete.
Dacă website-ul meu este bine optimizat, încarcarea în browser, va fi foarte rapidă şi nu cred că există utilizator de Internet, care să nu fie încântat când accesează un website şi încarcarea în browser este aproape instantă. Am discutat în Internet, despre aceste servicii chiar cu persoane din domeniul SEO, care spun „nu prea contează”, lucru deloc adevărat. Interesant este că doar persoanele sau companiile care nu au un website bine optimizat, fac această afirmaţie.
Dacă doriţi să aveţi un website profesional, va trebui să testaţi site-ul cu PageSpeed Insights, de la Google. În cazul în care procentul de optimizare este foarte slab, discutaţi cu compania care a creat site-ul şi rugaţii să elimine acele erori care fac numai rău site-ului Dvs. şi chiar afacerii dezvoltate în mediul online.
De reţinut este faptul că serviciul de optimizare SEO on-page, se referă la partea tehnică a site-ului – titluri şi descrieri, tag-uri, imagini, fişiere CSS şi JavaScript. Dacă procentul de optimizare dat de PageSpeed Insights, este mai mic de 80%, înseamna că aveţi o problemă!