URL, este necesară inserarea de cuvinte cheie pentru optimizare SEO?

Articol publicat în data de , de

URL, este necesară inserarea de cuvinte cheie pentru optimizare SEO? Cuvintele cheie constituie fundamentul eforturilor dvs. de marketing de căutare.

Care este legătura dintre cuvintele cheie în URL și optimizarea SEO

Cuvintele cheie vă ajută să luați decizii mai bune cu privire la tipul de conținut pe care să îl produceți. Cuvintele cheie selectate corect vă ajută să decideți cea mai bună clasificare a conținutul respectiv. Un exemplu puteți vedea pe website-ul pe care îl promovăm pentru expresia videochat, studio videochat și angajări videochat.

De asemenea, vă puteți structura și website-ul.

Scopul dvs. ar trebui să fie:

  • facilitarea utilizatorilor și motoarelor de căutare în navigare și înțelegerea tipurilor de conținut;
  • concentrarea clară pentru fiecare pagină de conținut.

Atingerea acestui obiectiv este o modalitate de a crește clasamentul dvs. de căutare.

Provocarea constă în a găsi echilibrul adecvat. Includeți cuvinte cheie care aduc vizitatori calificați în afacerea dvs. Nu faceți eroarea de a vă înstrăina vizitatorii de website-ul dvs.

Aveți grijă cum repetați cuvintele cheie în paginile și adresele dvs. URL!

Trebuie folosite marca sau cuvintele cheie în numele domeniului?

În general, este mai bine să vă folosiți marca, decât un termen cheie, pentru numele de domeniu. Utilizarea unor expresii generice de cuvinte cheie face dificilă diferențierea companiei dvs.

Clienților le va fi greu să-și amintească de cele 1000 de alte rezultate concurente.

O combinație de marcă + cuvânt cheie vă poate oferi un avantaj. Alte website-uri se vor lega în mod natural la domeniul dvs. Acesta va include cuvântul cheie principal, trecând o anumită relevanță prin link.

În cele din urmă, aceasta devine o decizie de branding. În cele mai multe cazuri, este mai bine să rămâneți cu marca dvs.

A existat un timp în care Google acorda un impuls nedrept domeniilor care aveau termen exact de căutare. Se încerca o calificare a acestuia ca nume de domeniu. Acestea au fost numite EMD-uri (Exact Match Domains).

În septembrie 2012, Google a efectuat o actualizare majoră. Aceasta a redus în mod semnificativ avantajul semnificației EMD.

Brand-urile erau acum într-o concurență echitabilă în ceea ce privește clasarea acelorași fraze din căutări.

De unde putem obține un avantaj din cuvinte cheie în URL

Puteți să vă îmbunătățiți poziția de căutare. Grupați paginile cu produse și servicii în categorii strâns concentrate și numite clar.

Acest lucru ajută motoarele de căutare și utilizatorii să înțeleagă exact fiecare secțiune a website-ului.

Categorii

  • în loc să numiți un subdirector: /director1/, încercați să folosiți o frază bogată în cuvinte cheie. Aceasta ar trebui să descrie pagina, de exemplu /camere-de-hotel/ sau /jucării/;
  • utilizați cratime între cuvinte pentru a acționa ca separatori utili. Evitați formulări de genul „cameredehotel” sau camere_de_hotel. Acestea nu sunt la fel de ușor de citit pentru utilizatori;
  • eliminați orice „oprire de cuvinte” cum ar fi: în, și, sau. Acestea nu sunt necesare și pur și simplu fac URL-ul prea lung.

Nume de pagini

  • faceți ca numele paginilor dvs. să fie descriptive, incluzând cuvinte cheie relevante în numele fișierelor. De exemplu /cameră-prezidențială-de-hotel/ sau /jucării-pentru-fete.html;
  • utilizați două sau trei cuvinte cheie. Alte cuvinte cheie vor face URL-ul prea lung. Acesta va apărea ca spam web atât pentru motoarele de căutare cât și pentru utilizatori.

Nume de fișiere

Utilizați cuvinte cheie descriptive în numele fișierelor incluse în pagină:

  • imagini, de exemplu: /cameră-de-hotel.jpg;
  • PDF-ul, de exemplu: /meniu-restaurant-hotel.pdf;
  • orice alt fișier media folosit pe pagină.

Deci, ar trebui să-mi schimb adresa URL?

La un moment dat, modificările la structura URL a unui website ar putea avea consecințe devastatoare. Ar fi necesare redirecționări 301 ale URL-ului inițial.

În acest mod, se poate pierde vizibilitatea căutării.

Cu toate acestea, Google a anunțat că redirecționările 301 trec autoritatea de legătură completă. Astfel, acest risc este destul de mic. Însă, înainte de a începe să schimbați adresele URL, țineți cont de următoarele aspecte:

  • orice URL care se schimbă va trebui redirecționat imediat folosind o redirecționare 301;
  • rețineți că și subpaginile paginii originale sunt afectate. Asigurați-vă că redirecționați toate paginile afectate;
  • nu redirecționați adresele URL către o pagină nouă irelevantă pentru conținutul paginii originale. Reprezintă un risc ridicat de a vă pierde vizibilitatea căutării.

Ce recomandă motoarele de căutare?

Cuvintele cheie din adresa URL într-adevăr ajută. Specialiștii în web design și optimizare SEO nu ar trebui să fie obsesivi în acest sens.

Trebuie o abordare a subiectului cuvintelor cheie din URL, în contextul tuturor factorilor SEO. Optimizarea SEO este necesară pentru a îmbunătăți rezultatele în motoarele de căutare:

  • infrastructura website-ului;
  • implementarea tehnică;
  • conținut concentrat pe teme, relevant și util;
  • link-uri de calitate obținute de pe website-uri autorizate.

Ce înseamnă asta pentru website-ul dvs.?

Un motor de căutare ia în considerare o gamă largă de elemente web din pagini. Află despre ce este vorba în legătură cu o pagină. Relevanța cuvintelor cheie sunt preluate din conținutul unei pagini în segmente competitive.

Un motor de căutare va lua în considerare adresa URL și numele fișierului unei pagini web. În acest mod se poate determina relevanța cuvintelor cheie.

Doriți să obțineți cele mai bune clasamente posibile pentru website-ul dvs.? Într-adevăr, includerea de cuvinte cheie direcționate în adresele URL ale website-ului poate ajuta.

Însă nu uitați! Ca în orice domeniu, și în optimizare SEO este important să nu exagerați. Evitați ca motoarele de căutare să rămână cu impresia că încercați să manipulați rezultatele.

Concluzie

Cuvintele cheie din URL și fișierele paginilor dvs. pot îmbunătăți clasarea în rezultatele căutării Google.

Înainte de a face modificări, este necesar să fiți atenți la ceea ce urmează să realizați. Modificările trebuie puse în aplicare în mod corespunzător. Încercați să reduceți la minimum orice pierdere a autorității acumulate.

Modificările realizate necorespunzător pot avea un efect dăunător. Atât asupra experienței cât și a clasamentelor.