Skip to content

Optimizare pentru Motoarele de Cautare

SEO Optimizare pentru motoarele de cautare


Optimizare pentru Motoarele de Căutare – când discutăm despre „optimizare pentru motoarele de căutare”, facem referire la partea tehnică a site-ului, servicii care pot îmbunătăţi traficul, încarcarea în browser şi poziţionarea în motoarele de căutare. Aceste servicii pot avea un impact semnificativ în rezultatele organice.

Pentru ca să întelegem mai bine ce înseamna „optimizare pentru motoarele de căutare”, va trebui să descriem părţile importante ale unui website şi anume:

  • Titlul paginii sau titlul unui articol
  • Descrierea unei pagini, a unei categorii, articol sau produs
  • Cuvintele cheie
  • Tag-urile H1, H2, H3
  • Descrierea imaginilor
  • Conţinutul

După cum observaţi, sunt câteva lucruri foarte importante care ar trebui respectate, practic, este o optimizare standard aplicată oricărei pagini, categorii, articol sau produs. Aceasta parte a optimizării ne va ajuta să ajungem în partea de sus a rezultatelor organice însă, mai avem nevoie de optimizarea website-ului, optimizarea fizică a fişierelor şi imaginilor după cum urmează:

  • Combinarea şi compresarea fişierelor CSS şi JavaScript
  • Optimizarea imaginililor
  • Eliminarea erorilor CSS şi XHTML sau HTML5
  • Optimizarea pentru dispozitivele mobile

La ora actuală navigarea pe Internet, se face foarte mult de pe diferite dispozitive mobile. Dacă website-ul nostru nu este compatibil cu aceste dispozitive, cu siguranţă vom pierde foarte multi vizitatori care pot deveni clienţi. Motorul de căutare Google, ne ajută să testăm viteza de încărcare în browser a unui website şi compatibilitatea cu telefoanele mobile.

Concluzii la Optimizare pentru Motoarele de Căutare

Este foarte important să nu fiţi influenţaţi de diverse persoane care spun „păi nu prea contează”, pentru că nu este adevarat si veti pierde foarte mult. Cei care spun „nu contează”, sigur au website-urile slabe. În decursul anilor, am avut destule discuţii cu privire la optimizarea unui website, fie ele pe forum-uri sau direct prin email. Persoanele sau companiile care activează în domeniul SEO şi au website-uri slabe sau chiar foarte slabe, nu vor recunoaşte nici o dată aceste lucruri. Tot timpul găsesc diferite scuze şi scot din discuţie website-urile lor de prezentare.

Partea de design şi cromatică a unui website, ţine de gust sau de mediul de activitate şi nu discutăm despre acest aspect. Dacă website-ul meu de prezentare este pentru servicii SEO, va trebui să am un website model pentru că vând aceste servicii şi altor companii sau persoane. Există cazuri în care un website nu poate ajunge la un procent de peste 87-90%, însă este foarte bine să atingi acest procent de optimizare. Încercaţi să testaţi câteva site-uri cu PageSpeed Insights şi să vă faceţi o părere.

Back To Top